Więcej Mocy, czyli IBM POWER 7, wypożycz, przetestuj, kup!!!

W ramach programu Power 787 istnieje możliwość wypożyczenia następujących serwerów demo:

Specyfikacja techniczna IBM POWER720

  • Serwer IBM Power 720 Express (8202-E4B)
  • 1 czterordzeniowy procesor 3.0 GHz POWER7
  • 32GB pamięci DDR3 1066 MHz
  • 2 dyski 73GB 15K RPM SFF SAS (Split backplane)
  • dwuportowa karta HBA 8Gb/s Low Profile
  • czteroportowa karta 1Gb Integrated Virtual Ethernet
  • DVD-RAM
  • AIX 7.1. Enterprise Edition
  • PowerVM Standard Edition
  • PowerVM Lx86

Specyfikacja techniczna IBM POWER720

  • Serwer IBM Power 720 Express (8202-E4B)
  • 1 czterordzeniowy procesor 3.0 GHz POWER7
  • 16GB pamięci DDR3 1066 MHz
  • 2 dyski 73GB 15K RPM SFF SAS
  • czteroportowa karta 1Gb Integrated Virtual Ethernet
  • DVD-RAM
  • AIX 7.1. Standard Edition
  • PowerVM Standard Edition
  • PowerVM Lx86

Specyfikacja techniczna IBM POWER710:

  • Serwer IBM Power 710 Express (8231-E2B)
  • 1 czterordzeniowy procesor 3.0 GHz POWER7
  • 16GB pamięci DDR3 1066 MHz
  • 2 dyski 73GB 15K RPM SFF SAS
  • czteroportowa karta 1Gb Integrated Virtual Ethernet
  • DVD-RAM
  • AIX 7.1. Standard Edition
  • PowerVM Standard Edition
  • PowerVM Lx86

* Istnieje możliwość rozszerzenia konfiguracji o dodatkowe karty FC i oprogramowanie.

Oprogramowanie firmy Novell z rodziny SUSE Linux Enterprise, PlateSpin i ZENworks zapewniło wydajną obsługę informatyczną szesnastej olimpiady sportowej państw Azji

Novell poinformował, że organizatorzy Azjatyckich Igrzysk Olimpijskich wybrali oprogramowanie systemowe i narzędziowe Novella do obsługi informatycznej szesnastej olimpiady państw Azji (www.gz2010.cn/en ). Jest to jedna z największych na świecie imprez sportowych: 9500 sportowców z 45 krajów wzięło udział w 476 rozgrywkach w 42 dyscyplinach sportu. Komitet organizacyjny GAGOC (Guangzhou Asian Games Organizing Committee) zdecydował o wyborze platformy SUSE Linux Enterprise (www.novell.com/solutions/enterprise-linux-servers ) oraz narzędzi Novell Cloud Manager (www.novell.com/products/cloud-manager ) i Novell ZENworks Configuration Management (www.novell.com/products/zenworks/configurationmanagement ), za pomocą których zunifikował proces wdrażania oprogramowania i świadczenia usług IT, a także usprawnił  zarządzanie wszystkimi urządzeniami terminalowymi. Technologie Novella zapewniły poprawę wydajności pracy serwerów w centrum danych oraz sprawne administrowanie oprogramowaniem.

Obsługa informatyczna Azjatyckich Igrzysk Olimpijskich nie należy do łatwych zadań. Środowisko IT musi objąć 53 miejsc rozgrywek sportowych oraz 17 ośrodków treningowych, z czego cztery spoza Guangzhou – centrum olimpijskiego. Konieczna jest koordynacja wielu zadań, testowanie poprawnej pracy urządzeń, wdrażanie i uaktualnienie oprogramowania oraz szybkie reagowanie na nieoczekiwane zdarzenia. Wszystko po to, by zapewnić wydajną i stabilną pracę systemów wykorzystywanych na olimpiadzie.

By spełnić te wymagania, dział informatyki komitetu organizacyjnego olimpiady  wdrożył systemy SUSE Linux Enterprise, Cloud Manager i ZENworks Configuration Management. Z ich pomocą stworzył zautomatyzowane w obsłudze, obejmujące szereg platform sprzętowo-programowych rozwiązanie do wdrażania usług i administrowania nimi. Po olimpiadzie komitet GAGOC przekazał firmie Novell list pochwalny jako dowód uznania za wkład wniesiony w sukces organizacyjny Azjatyckich Igrzysk Olimpijskich.

Więcej informacji o wdrożeniach oprogramowania firmy Novell można znaleźć na stronie www.novell.com/success.

Kto zapewnia najlepszą pomoc techniczną dla Linuksa?

- W niezależnym badaniu jakości usług pomocy technicznej dla systemu Linux wygrywa Novell wyprzedzając firmy Red Hat i Oracle – Novell po raz czwarty z rzędu zdobywa nagrodę za oferowanie najlepszego wsparcia przez Internet

Niezależna instytucja badawcza Lighthouse Research & Development dokonała ostatnio porównania usług pomocy technicznej dla użytkowników systemu Linux (zobacz: www.novell.com/linux/support-survey.html ). Pod lupę wzięto klientów firm Novell, Oracle i Red Hat. Według raportu po raz kolejny najwyższy poziom satysfakcji klientów zapewnia Novell (podobne badanie Lighthouse Research przeprowadził również w 2007 r.). Warto też dodać, że od czterech lat z rzędu Novell jest zwycięzcą rankingu prowadzonego przez stowarzyszenie Association of Support Professionals w kategorii firm zapewniających najwyższą jakość usług wsparcia technicznego świadczonych przez Internet (Best Web Support). Oznacza to, że użytkownicy systemu SUSE Linux Enterprise mogą liczyć na najlepszą obsługę techniczną – niezależnie od tego, czy otrzymują wsparcie przez telefon, Internet czy na miejscu w siedzibie swojej firmy. Continue reading